Якщо ти: маркетолог, власник продуктового чи сервісного стартапу, малої компанії та шукаєте точки розвитку не маючи космічних бюджетів — ця лекція для тебе!
Стартап — це завжди ризик. А кожен наступний крок в розвитку стартапу — це завжди експеримент. На лекції «Customer Development. Як рости коли вас 2,5 чоловіки» Taras Talimonchuk — засновник стартапу Approval Studio розповість про те, як його команда впроваджувала методику Customer Development та отримала системний ріст користувачів продукту.
Захід триватиме дві години і пройде у форматі лекції (80 хв) з перервою на подумати та воркшопом тривалістю 40 хв. З цього заходу ти винесеш масу корисної інформації. Зокрема навчишся:
· планувати експеримент з пошуку цільової аудиторії
· «майнити» ліди для залучення на інтерв’ю (Linked Helper, PhantomBuster, Datanize, Hunter)
· автоматизовувати комунікації (Pipedrive, Reply.io, Leadfeeder, Albacross)
· генерувати пошуковий трафік який конвертить в тріал 10%
· проводити «custdev» інтерв’ю та закривати піддослдних на користування продуктом.
Про лектора:
Тарас Талімончук — Growth Marketer у Approval Studio, а також лектор з великим професійним бек-ґраундом. У компанії «Digital BEE» працював з ІТ-експортерами. Займався консалтингом та проведенням рекламних кампаній, переважно — market research та user acquisition. В якості незалежного консультанта попрацював з компаніями ніші betting, gambling, forex. У компаніїі «W-Axis (Terraleads)» керував 40+ командою креативного департаменту. Впроваджував scrum в продакшн командах та перелаштовував комунікації в маркетингу. В команді Approval Studio освоїв customer development та успішно застосував навики по лідогенерації.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів