Якоб Нільсен, один із засновників Nielsen Norman Group, сформулював свої 10 правил юзабіліті більше 20 років тому, але вони до цього часу не втрачають актуальності. На лекції поговоримо про те, як провести евристичний аналіз, оформити результати та представити їх клієнту. Лекція буде корисна дизайнерам, продуктовим менеджерам, керівникам розробки сайтів і мобільних додатків.
Анна Мирончук — продуктовий менеджер групи компаній evo.company, до якої входять проекти prom.ua, bigl.ua, zakupki.prom.ua, kabanchik.ua, а також crafta.ua и vchasno.ua.
Основні теми
● Як евристичний аналіз допоміг поліпшити zakupki.prom.ua
● Які проблеми юзабіліті треба вирішувати в першу чергу
● Як фіксувати проблеми і способи їх вирішення
● Як представити результати клієнту
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів