QA Fest — конференция №1 по тестированию и автоматизации. Финальная программа уже на сайте >>
×Закрыть

Лекція «Як створювати продукти, якими буде користуватися весь світ: підхід і філософія компанії „Тойота“»

Відбулось
22 серпня (четвер)
Початок
19:30
Місце
Київ, м. Кловська, вул. Мечникова, 3, креативний простір UNDERHUB + online
Вартість
150 грн

На цій лекції слухачі познайомляться з базовою філософією компанії «Тойота», її унікальним підходом до створення продуктів та вирішення проблем, який може бути успішно застосований в будь-якій сфері.

Дмитро Петренко — продуктовий менеджер Softserve. Більше 8 років досвіду роботи в ІТ-консалтингу в якості бізнес-консультанта, проектного та продуктового менеджера. Більше 5 років роботи в якості менеджера з регіонального розвитку та продажу брендів «Тойота» і «Лексус» в Східній Європі.

Основні теми

● The Ultimate Goal: що це і чому це важливо
● Виявлення проблем як унікальних можливостей для зростання
● Підходи до декомпозиції проблем, або як з’їсти слона і не померти
● Налаштовуємо фокус: вибираємо дійсно важливі цілі
● Відповідаємо на запитання «Чому?». Техніка виявлення первинних причин
● Виробляємо рішення, яке дійсно спрацює
● Помилки: якщо не вийшло уникнути, то потрібно мінімізувати

Придбати квиток

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии