Лекція орієнтована на продуктових менеджерів, бізнес-аналітиків та керівників розробки продуктів. Слухачі дізнаються, як удосконалювати продукт шляхом експериментів та і як це роблять в EVO.company.
Андрій Хлякін — продуктовий менеджер в EVO.company. Протягом останніх п’яти років займається створенням нових ринків і продуктів для них: комерційних і державних онлайн-торгів, аукціонів з продажу майна і електронного документообігу.
Допоміг заощадити Україні 90 мільярдів гривень, запустивши систему ProZorro, яка перевела всі державні закупівлі в країні в електронний вигляд та отримала визнання у всьому світі.
Основні теми
● Чому важливо експериментувати в продукті
● Як почати це робити і домовитися зі стейкхолдерами
● Як експериментувати швидко і дешево
● Як трактувати результати експериментів і які висновки зробити
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів