Навіщо сервісній компанії продакт менеджери, коли є бізнес аналітики? Як пояснити потребу у продактах делівері менеджерам, топ-менеджменту та й клієнтам? Як розділити/створити компетенції продактів та бізнес аналітиків? А можливо краще мати лише продактів і BA взагалі непотрібно?
Під час нашої панельної дискусії ми точно не знайдемо єдиного правильного рішення, але ми спробуємо відшукати чарівну паличку, яка дозволить розставити більшість крапок.
Ми розберемо три кейси:
— Версія в релізі. Як виглядає комбінація продакт менеджера та бізнес-аналітика на проекті, як створили та розділили компетенції між ними та в чому перевага для компанії
— Версія в розробці. Як створювати з нуля продакт компетенцію в компанії, як тривають перемовини, які складнощі виникають на шляху та як комунікувати зі стейкхолдерами всередині компаній
— Версія в релізі 2.0. Як компетенції BA повністю передати на продактів і жити без бізнес-аналітиків взагалі?
Поговоримо про:
💡 навіщо сервісній компаній продакт менеджери
💡 кооперацію BA та PdM на проекті
💡 комунікацію зі стейкхолдерами;
💡 розмежування компетенцій
💡 роботу з клієнтами та пояснення нових ролей
💡 формування очікувань;
💡 пітчинг всередині компанії
💡 кризові ситуації;
💡 факапи та рішення.
Для кого 🕵️♂️
Для продакт менеджерів у сервісних та продуктових компаніях, бізнес аналітиків, проектних менеджерів, делівері менеджерів
Хто спікери🎙
● Tetyana Golubyeva Consultant, Delivery Manager DataArt
● Vova Koval Innovation BA SoftServe
● Oleg Svirskyi Product Manager @Matic
За підтримки Business Analysis Community
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів