×

Secrets of Growth #4: Customer Relations Management (подія в архіві)

Відбулось
18 вересня 2019 (середа)
Початок
19:00
Місце
Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”), UNIT.City, B8, UNIT.Core
Вартість
400 грн

Побудова стосунків із клієнтами — це вічнозелений тренд у маркетингу. Лояльні клієнти купують частіше та більше, рекомендують продукт оточенню і більш терпимі до помилок.

Чому Customer Relations Management є важливою темою? Тому що утримати клієнта набагато дешевше, ніж залучити нового.

Чому про це так мало говорять в Україні? Тому що це не сексуальна тема. CRM складно інтегрувати в бізнес. Вона потребує перегляду майже всіх customer facing процесів в компанії. Але тільки при комплексному підході вона дає результат.

Цього разу ми запросили експертів, які мають практичний досвід побудови та інтеграції CRM в бізнес.

Хто розкаже за Growth Hacking?

● Dmitriy de Velasco, Head of Digital IQOS, Philip Morris Ukraine. Останні 2 роки відповідає за запуск IQOS в Україні. У 2016 в ролі Head of Reduced Risk Products (IQOS), а з 2017 — Head of Digital, Philip Morris Ukraine, Moldova. Armenia & Georgia. Впроваджував хмарну CRM, будував ботів на базі Corezoid, керує діджитал маркетингом. До приходу в Philip Morris розробляв діджитал стратегії і CRM на агентському боці для Nespresso, Agent Provocateur, Nike, Starwood Hotels & Resorts. Пишається Nik Software, яку в 2012 році купив Google. Великий любитель моторів и золотистих ретриверів.

● Anna Zotova, Customer Experience Strategist goodwine. Працює з роздрібними проектами з маркетингу лояльності, аналітики та клієнтського досвіду уже більше 13 років, займається створенням нових клієнтських стратегій в усіх каналах продажів goodwine за допомогою сервіс-дизайну. До 2016 року була Deputy Chief Customer Officer у Watsons, запускала та розвивала програму лояльності Watsons Club, працювала у міжнародних командах корпорації для створення клієнтських інновацій. У 2014 році Watsons Club був визнаний найефективнішою програмою лояльності по % досягнутих Incremental Sales серед бізнес-юнітів Watsons усього світу. Першою в Україні впровадила marketing automation на базі Salesforce Marketing Cloud. Також впроваджувала CRM на Oracle Siebel та data mining на BIEE.

Модератор: Yaroslav Stepanenko, Product Marketing Manager MacPaw.

Кому бути обов’язково?

Маркетологам, продакт-менеджерам, e-commerce підприємцям, рітейл експертам, спеціалістам з клієнтської лояльності.

Квитки

Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!

Організатори: UNIT.City & Growth Marketing Stage.

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі