Python conf in Kharkiv, Nov 16 with Intel, Elastic engineering leaders. Prices go up 21.10

UNIT.Product Meetup #3 | From Product Vision to MVP: A Toolkit

Відбулось
24 вересня (вівторок)
Час
19:00 — 21:00
Місце
Київ, вул. Дорогожицька, 3 (зупинка “Мотоциклетний завод”), UNIT.City, B1, UNIT.Core Event Hall
Вартість
400 грн
Підуть

Заради MVP відрізати крила власній ідеї? Відмовитися від купи фіч, забути про моментальний успіх? Давай розкладемо по поличках: як на практиці втілювати теорії, як ефективно запускати релізи та які виклики product management у стартапі з MVP.

Cпікери:

Віталій Жуков, Product Manager Ring Ukraine. Займається новими розробками у сфері ML, які зроблять камери, сигналізацію та дзвінки «розумними». До цього 3 роки працював у Artellence, де був Co-founder та Product Manager, разом із командою розробляв ML-алгоритми, що дозволяють аналізувати поведінку людей у соцмережах, і створював моделі, які впливають на рішення тих чи тих мікрогруп населення.

Тези:

— Product Vision — практична реалізація теорій.
— Деградація концепції продукту до MVP.
— MVP: як зрозуміти, що твій мінімально життєздатний продукт справді мінімум.
— Розбір кейсів.

Tetiana Okhrimets, Product Marketing Manager ZEO Alliance. До того 2 роки працювала бізнес-аналітиком у сфері менеджмент-консалтингу. Останні 2 роки в Zeo Alliance займається створенням і поширенням різними каналами комунікації Value Proposition продукту MacKeeper by Kromtech. Тетяна відповідає за розробку Go-to-market стратегії нових релізів продукту та максимізацію ефекту від релізу.

Тези:

— Go-to-market (GTM) підхід — як випускати релізи на ринок ефективно.
— Як створити мультиканальний GTM-план, аби максимізувати ефект.
— Ключові складові вдалого запуску та слизькі моменти, які можуть спричинити невдачу.

● Timur Alexandrov, Product Manager Genesis. До переходу в Genesis обіймав посаду Сustomer Success Manager в IO Technologies, здебільшого займався спілкуванням із користувачами, user research-ами. Зараз займається продуктовим менеджментом у Genesis Media, відповідає за шість медіа-продуктів у шести країнах, CMS (Content Management System) та Data Science команду. Мета — поєднання медіа та інновацій, щоб користувачі отримали максимальний value від взаємодії з продуктом.

Тези:

— Product management у стартапах.
— Основні виклики для MVP та як їх розрулювати.
— Навіщо та як застосовувати в твоєму бізнесі підхід медіа-стартапа.

Модератор: Nikolay Savin, Head of Products Competera Pricing Platform.

Кому буде цікаво?

● Продакт-менеджерам
● Власникам продуктових компаній
● Стартапам
● Маркетологам

Квитки

Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!

На території є паркінг.

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии