Заради MVP відрізати крила власній ідеї? Відмовитися від купи фіч, забути про моментальний успіх? Давай розкладемо по поличках: як на практиці втілювати теорії, як ефективно запускати релізи та які виклики product management у стартапі з MVP.
Cпікери:
● Віталій Жуков, Product Manager Ring Ukraine. Займається новими розробками у сфері ML, які зроблять камери, сигналізацію та дзвінки «розумними». До цього 3 роки працював у Artellence, де був Co-founder та Product Manager, разом із командою розробляв
Тези:
— Product Vision — практична реалізація теорій.
— Деградація концепції продукту до MVP.
— MVP: як зрозуміти, що твій мінімально життєздатний продукт справді мінімум.
— Розбір кейсів.
● Tetiana Okhrimets, Product Marketing Manager ZEO Alliance. До того 2 роки працювала бізнес-аналітиком у сфері менеджмент-консалтингу. Останні 2 роки в Zeo Alliance займається створенням і поширенням різними каналами комунікації Value Proposition продукту MacKeeper by Kromtech. Тетяна відповідає за розробку Go-to-market стратегії нових релізів продукту та максимізацію ефекту від релізу.
Тези:
— Go-to-market (GTM) підхід — як випускати релізи на ринок ефективно.
— Як створити мультиканальний GTM-план, аби максимізувати ефект.
— Ключові складові вдалого запуску та слизькі моменти, які можуть спричинити невдачу.
● Timur Alexandrov, Product Manager Genesis. До переходу в Genesis обіймав посаду Сustomer Success Manager в IO Technologies, здебільшого займався спілкуванням із користувачами, user research-ами. Зараз займається продуктовим менеджментом у Genesis Media, відповідає за шість медіа-продуктів у шести країнах, CMS (Content Management System) та Data Science команду. Мета — поєднання медіа та інновацій, щоб користувачі отримали максимальний value від взаємодії з продуктом.
Тези:
— Product management у стартапах.
— Основні виклики для MVP та як їх розрулювати.
— Навіщо та як застосовувати в твоєму бізнесі підхід медіа-стартапа.
Модератор: Nikolay Savin, Head of Products Competera Pricing Platform.
Кому буде цікаво?
● Продакт-менеджерам
● Власникам продуктових компаній
● Стартапам
● Маркетологам
Є можливість придбати квиток на місці, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому не зволікай — бронюй заздалегідь!
На території є паркінг.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів