Алла Одеяненко — lead UX designer в EPAM, спеціалізується на використанні методів проектування та дослідження для вирішення User Experience задач. Працює в міждисциплінарній команді дизайнерів, вирішуючи складні задачі для високотехнологічних організацій B2B та B2C.
Всі дизайнери незалежно від проекту і його тематики в підсумку створюють навігацію для свого продукту чи проекту. На лекції поговоримо про те, як можна зробити її краще за допомогою методу дослідження Card Sorting.
Покроково пройдемо від етапу, коли ми розуміємо потребу в даному методі, поставимо цілі і оберемо метод проведення дослідження. Дізнаємось, як проаналізувати якісні та кількісні дані, які будуть зібрані в ході проведення, а також як застосовувати їх після в своїй роботі.
Все це ми розглянемо через реальний кейс з великою вибіркою дослідження в 350+ користувачів.
Обговоримо:
— чим корисна подібна активність і коли її варто застосовувати;
— типи та етапи методу;
— огляд самого процесу;
— підготовка та проведення дослідження.
Буде цікаво — дизайнерам середнього та вище рівнів, а також початківцям, які прагнуть розвиватись в даній тематиці.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів