Часто трапляється ситуація, коли ІТ проекти страждають від нерозуміння продукту, який створюється. В таких обставинах для проектів звична, в кращому випадку — демотивація усіх учасників, а в гіршому — повне розчарування замовника результатами роботи команди. Також відсутність чіткого бачення продукту призводить до інших наслідків, таких як роздування «скоупу», перенесення дат релізу і функціонал, який «забруднює» продукт і не несе ніякої користі.
Тож у доповіді, ми поговоримо про те, в чому виявляється наявність, або відсутність бачення продукту, як його можна сформувати і як правильно використовувати. Зокрема:
— Як формується бачення продукту в проекті
— Як бачення допомагає мотивувати та підтримати мотивацію команди, «будуючи храм а не кладучи цеглу»
— Як зберігати фокус команди на цілісному баченні продукту, навіть при зануренні в індивідуальні задачі
— Як уникнути роздування «скоупу» продукту, на різних етапах проекту
— Як впевнитись, що функціонал, який ми додаємо дійсно потрібний і цінний для клієнтів
Долучайтесь до дискусії, буде цікаво!
Ведучий:
Роман Сахаров
Co-founder & trainer @ E5
Lead Business Analyst & Delivery Manager @ EPAM Systems
Certified Scrum Master
Leading SAFe certified
Пройшов шлях від бізнес-аналітика до resource менеджера, успішно впроваджує процеси і проводить тренінги в EPAM Systems по впровадженню гнучких методологій розробки та бізнес-аналізу. Створює власні тренінги. Займається створенням та розвитком Agile, PM and BA спільнот.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів