Ви коли-небудь стикалися з проблемою у data science, до якої не знали з якого боку підійти? Знаходили рішення, яке виявлялося лише тимчасовим, оскільки ловило шум у системі, а не сам сигнал?
Мета воркшопу Root Cause Analysis — відшукати корінь проблеми завдяки пошуку та усунення її першопричин.
Незалежно від того, в якій галузі ви працюєте, якщо ви можете вирішувати проблеми структуровано, керуючись даними — ви завжди будете попереду.
На воркшопі Root Cause Analysis for data-driven structured decision making крім теоретичних аспектів, буде практика — а саме аналіз двох кейсів.
Квитки
Марійка Королюк (Mariia Koroliuk) — Data Science Jedi
Марія навчалась в одному з топ-5 університетів Великобританії — Warwick University — та отримала ступінь магістра. Працювала в McKinsey&Company у проектах світових компаній зі списку Fortune 500. Проекти Марії на 60% були пов’язані з маркетинговими задачами та ритейлом, де вона розробляла моделі відтоку клієнтів та «наступного продукту для продажу». Марія вела проекти в Лондоні, Мінську, Вроцлаві, Дюссельдорфі, Берліні та інших містах.
Для кого цей воркшоп:
● Data Scientist’s, для покращення прийняття рішень на основі data-driven approach.
● Менеджерів, які хочуть навчитися визначати основні болі своїх клієнтів та створити продукт, який був би корисний.
● Аналітиків, які збирають та обробляють великі обсяги данних для прийняття бізнес рішень.
● Дослідників, які мають презентувати або писати документи, але не можуть структурувати свою думку.
Теоретична частина воркшопу:
. HDEIP концепція (гіпотеза-пошук даних- дослідження-огляд-презентація) та п’ятикроковий підхід вирішення проблем.
2. Використання принципів SMART (конкретні-вимірювані-досяжні-реалістичні-обмежені часом) для визначення цілей та постановки задач.
3. Створення MECE (взаємовиключних та колективно вичерпних) дерев логіки.
4. Створення та розробка Value Driver Trees.
Практична частина воркшопу:
● На прикладі даних гірничій компанії, ми побудуємо приклади концептів, розглянутих вище.
● У групах ми працюватимемо над кейсом рітейл-компанії, що стикнулася з неочікуваним великим % повернення куплених онлайн продуктів.
Що ви навчитеся на воркшопі:
● Створювати гіпотези для вирішення проблем, застосовуючи системний підхід.
● Перевіряти гіпотези на основі даних.
Увага! Для участі у воркшопі необхідно мати ноутбук.
Програмне забезпечення: Excel або альтернативи та будь-який інструмент для створення презентацій.
Квитки:
Early birds —590 (до 24 листопада включно)
Standard — 690 ( 25 листопада — 5 грудня)
Last chance — 790 (6 — 10 грудня)
25% — студентам і викладачам. Щоб отримати знижку, необхідно надіслати фото студентського на [email protected].
5% — від 2 квитків
7% — від 3 квитків
10%— від 5 квитків
Кількість учасників: 40.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів