Маркетинг в ІТ компанії — важлива складова успіху, що напряму підтримує функцію Sales / Business Development та забезпечує розвиток бренду компанії. І саме в ІТ компаніях — продуктових чи сервісних — маркетолог послуговується чи не найбільшою кількістю сучасних технологічних інструментів зі сфери martech. На лекції «Інструменти для реалізації маркетингової стратегії в ІТ компанії» ми розглянемо основні інструменти для успішного втілення маркетингової стратегії:
— види та сфери застосування (копірайтинг, SEO, аналітика та інші);
— базовий «мінімальний» необхідний набір;
— переваги та недоліки найпопулярніших інструментів та їхні альтернативи;
— підказки та рекомендації для застосування.
Про спікера:
Наталія Дьомова — Marketing & Business Development Director компанії Leobit. Співзасновниця агенства MARKETECHY, що надає послуги зі стратегічного консультування та маркетингу для технологічних компаній. З 2017 року проводить тренінги з маркетингу та розвитку бізнесу. Досвід роботи у цій сфері — 8 років.
Квитки на подію — за посиланням: eventlits.ticketforevent.com
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів