В UX задосить методик розробки якісного дизайну — приміром, Jobs To Be Done, Customer Journey Map, Design Thinking тощо.
Проте немає нічого універсального — у кожного інструменту свої плюси та мінуси. Саме про це поговоримо на лекції.
Наталя Гагаріна — головний UX-дизайнер в IT-компанії WIX/DeviantArt.
Має досвід роботи продакт-овнером та тім-лідером дизайн-команди.
Розробляла мобільні додатки та веб-продукти для Samsung, GlobalLogic, QSC та DeviantArt.
Про що поговоримо
● Етапи створення UX-продукту на прикладах різноманітних компаній
● Огляд методик та інструментів розробки в UX-дизайні: Jobs To Be Done, Customer Journey Map, Customer Development, Design Sprints by Google, Design Thinking та інших
● Як впровадити методики UX-розробки у своєму проекті
Для якого рівня
● Середній та досвідчений
Буде корисно
● UX-фахівцям з досвідом, які хочуть поліпшити свої знання або обмінятися думками
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів