Лекція Михайла Траверсе «Інтерв’ю за методом Jobs To Be Done» (подія в архіві)

Відбулось
30 січня 2020 (четвер)
Початок
19:30
Місце
Київ, вул. Кожум'яцька, 10, Projector
Вартість
300 грн
Підуть

Михайло Траверсе — маркетолог, стратег і підприємець. 13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies.ua, Kotex Ukraine, Моршинська, Vodafone Ukraine, туристичний офіс Женеви, European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards Ukraine.

Що означає термін «потреби споживачів»? Як знайти таке формулювання потреб, на базі яких можна приймати рішення в продукті та комунікаціях? На лекції обговоримо, як проводити глибинні інтерв’ю, які допомогають розпізнати істинну мотивацію споживача та знайти точку росту бізнесу або продукту, відштовхуючись від потреб аудиторії.

Детально розглянемо JTBD interview timeline та концепцію 4-х сил. Проведемо демонстративне інтерв’ю та зробимо його дебриф. Обговоримо, як шукати та відбирати респондентів та як їх мотивувати. На чому фокусуватись під час інтерв’ю та як зрозуміти, що ми дізнались все необхідне.

Обговоримо:

— детальну структуру, особливості та механіку інтерв’ю за методом Jobs To Be Done;
— всі напрацювання та досвід отриманний після проведення декількох сотен інтерв’ю у реальних проєктах.

Буде цікаво — дизайнерам, маркетологам та підприємцям, та тим, хто цікавиться методикою jtbd та хотів би використовувати, але не знає з чого почати.

Мова виступу: російська

Реєстрація

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі