JavaScript fwdays conf: Node.js, Performance, Tests, Nuxt.js, DevTools, GraphQL | March 14
×Закрыть

Лекція «Net Promoter Score vs реальний світ: коли думки клієнтів не співпадають з відповідями у анкетах»

Відбулось
15 січня (середа)
Місце
Київ, вул. Мечникова, креативний простір UNDERHUB
Вартість
165 грн, online — 115 грн
Підуть

NPS (Net Promoter Score, індекс лояльності користувачів) — одна з найпоширеніших метрик в продуктовому менеджменті. По NPS визначають думки людей про продукт: готовність знову купувати та радити його друзям.

Проблема в тому, що часто NPS використовують «аби було» — не задумуючись, наскільки цей інструмент ефективний в конкретному випадку.

Владислав Білогородський — керівник продукту Rozetka.travel в EVO.company, продуктовий менеджер з досвідом роботи у AdTech та mCommerce.

Про що поговоримо

• Коли не варто довіряти NPS
• Як ще виміряти задоволеність клієнта
• Успішні (і не дуже) кейси запровадження NPS у продукти

Буде цікаво

• Керівникам бізнесу
• Менеджерам компаній
• Усім, хто працює з продуктами та проводить користувацькі дослідження рівня задоволеності продуктами чи сервісами

Для якого рівня

• Будь-якого

Реєстрація на участь у заході — cases.media/...​z-vidpovidyami-u-anketakh

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии