Оргкомітет УМФ визначив п’ять головних тем року.
● «Зростати не можна зупинитися!». Тема пов’язана з амбіціями власників у зв’язку з розвитком бізнесу, пошуками стійкого росту в VUCA-світі й роллю маркетингу в цьому процесі. Ментор секції — Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB (Develop Your Business).
● «Бренд як джерело зростання» — про те, як бренди звільняються від обмежень маркетингу і перетворюються на джерело зростання, а отже, на стратегічне ядро бізнесу. Ментор секції — Володимир Соболєв, директор із digital-маркетингу «ПриватБанку».
● «MarTech: „хакнути“ маркетинг майбутнього». Нова хвиля маркетингових технологій призведе до масштабних змін в українському маркетингу, адже очікування українських споживачів підігрівають не локальні, а світові технологічні гіганти. Про те, як продавати післязавтра, який мартех починатися впроваджувати зараз — у секції з Ігорем Перцією, венчурним партнером фонду TA Ventures.
● «Social media growth strategies». Як оцінювати ефективність кампаній у соціальних медіа — не лише wow-ефект, а й реальні комерційні результати, — коли нові практики, інструменти й самопроголошені гуру з’являються щодня. Маркетологам, які охоплені відчуттям хаосу й перебувають у стані часового тиску, допоможе розібратися ментор секції Ярослав Ведмідь, СЕО digital-агентства Postmen.
● «Репутаційні кризи: чи є життя після?». Кризи репутації трапляються у бізнесі дедалі частіше. Які головні ризики для українських компаній існують сьогодні, що допомагає вийти з кризи і яка роль у цьому особистого бренду — з ментором секції Володимиром Дегтярьовим, СЕО PR-агентства NewsFront.
У рамках Українського маркетинг-форуму традиційно відбудеться кілька галузевих дискусій.
● Business talks «Які СМО потрібні бізнесу сьогодні й завтра?» — розмова із власниками, гендиректорами й маркдирами про те, який маркетинг-директор потрібний українському СЕО, яким СМО бачать своє майбутнє, як розподіляти владу в компанії, хто має драйвувати зростання бізнесу, чи можлива довіра між власником і маркетинг-директором і як може трансформуватися зона відповідальності маркетолога завтра.
● Brand talks «Ребрендинг: нова мантра бізнесу. Чи можуть зміна айдентики і яскрава рекламна кампанія драйвити тривале зростання?». Маркетинговий ринок обговорює хвилю ребрендингів, власники порівнюють вкладені бюджети й очікують швидкої окупності. Як зрозуміти, чи варто зважитися на ребрендинг? Ця дискусія — для творців брендів і власників бізнесу, які нещодавно пережили зміну айдентики.
Крім того, Український маркетинг-форум оголошує про дві спеціальні дослідницькі теми: «Покоління X: 20 років потому» й «Українське покоління Z: які вони насправді».
«Зростати не можна зупинитися!» — так звучить метафора
Форум відбудеться
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів