Карантин, перехід на віддалену роботу, падіння економіки, фінансова криза і дешева гривня — реальність, до якої більшість українських бізнесів були не готові. Саме зараз спроможність шукати інноваційні рішення стає гострою необхідністю.
Як реагувати на кризові обставини та працювати в умовах невизначеності? — відповідь на це питання ви знайдете на безкоштовному вебінарі від Української соціальної академії та маркетингової агенції Aimbulance «Бізнес з дому: як не втратити клієнтів через карантин».
Участь в онлайн-вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації. За годину до початку вебінару всі зареєстровані учасники отримають лист із посиланням на онлайн-трансляцію.
Спікери:
Уляна Станович — стратег маркетингової агенції Aimbulance.
— Чим загожує коронокриза?
— Як реагувати маркетингу під час кризи?
— Чи рекламувати бренди?
— Як брендам залишатися соціально відповідальними?
Михайло Мельник — СЕО Української соціальної академії.
— Криза як загроза і можливість;
— Як вести себе підприємцям, коли в світі відбувається так багато непередбачуваних подій — «чорних лебедів», якщо використовувати формулювання Нассіма Талеба?
— Якими унікальними якостями повинен володіти підприємець сьогодні?
— Чи варто компаніям в зараз вкладатися в інновації?
— Як бізнесу грамотно скоротити витрати? Що робити із заборгованостями і як змінити бізнес-модель, щоб отримувати дохід?
Реєстрація за посиланням: bit.ly/2UtVpd2
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів