×Закрыть

Online-лекція «Як проводити дослідження в соцмережах»

Відбулось
10 липня (п'ятниця)
Час
19:30 — 21:30
Місце
Online
Вартість
99 грн

Як проводити дослідження в соцмережах на будь-яку тему?

Навряд чи когось вразить присутність того чи іншого бренду в соцмережах, рівно як і бізнес вже не здивується тому, що в мережі можна знайти дискусії користувачів на будь-яку тему (майже).

Великий обсяг користувацького контенту може стати безцінним зворотнім зв’язком для вашої компанії, допомогти протестувати конкретну гіпотезу, надихнути на видозмінення власних продуктів або ж відкрити незаповнені ніші на ринку.

За умови грамотного підходу різнорідні, невпорядковані і на перший погляд хаотичні дані користувачів в соціальних мережах можна перетворити на прикладні інсайти для розвитку бізнесу.

На лекції ми поговоримо про:

— сутність даних в соцмережах і чого очікувати від роботи з ними
— основні напрямки аналітики в соціальних медіа
— роадмап запуску та реалізації дослідницького проекту
— фундаментальні засади якісного контент-аналізу

Лекція призначена для:

дослідників / менеджерів з продукту, які хочуть опанувати нову методологію проведення досліджень та отримання інсайтів від споживачів / маркетологів / бренд-менеджерів / менеджерів з комунікацій.

Спікер:

Антон Безкоровайний, керівник відділу досліджень YouScan.

Купити квиток — www.apollo-design.center/...​osldzhennja-v-socmerezhah

Лінк надсилаємо в день івенту.

Google Calendar iCal
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии