Open Tech Week: HRM Meetup

Відбулось
8 вересня 2020 (вівторок)
Початок
18:30
Місце
Online
Вартість
150 грн

Друзі, компанія Sigma Software запрошує українську IT спільноту на благодійну онлайн конференцію! Open Tech Week — освітній проект, що поєднує в собі професійний розвиток, обмін знаннями, нетворкінг та благочинність. Цього разу ми зміксували різноманітні напрямки, і як завжди запросили харизматичних спікерів. Тож, обирайте, що вам до душі та долучайтесь, буде цікаво!

— 7 вересня — Java
— 8 вересня — HRM
— 9 вересня — JavaScript
— 10 вересня — HTML/CSS
— 11 вересня — Project Management.

8 вересня запрошуємо вас на HRM мітап — захід, на якому ми поспілкуємось із двома досвідченими експертами цієї сфери.

Анна Піскун, голова HR Department в Sigma Software. Анна має понад 20 років досвіду роботи в сфері управління персоналом в компаніях до 1300 осіб, включаючи більше 14 років на позиціях директора з персоналу в ІТ сфері: від розробки софта до геймдевелопмента, як в аутсорсингових, так і в продуктових компаніях. Володіє глибокими знаннями всіх складових HR (в тому числі стратегічне планування, бюджетування, управління ризиками та конфліктами), а також має досвід успішної побудови команд з нуля і керівництва відділами до 50 фахівців (фахівці з управління персоналом, спеціалісти з навчання, рекрутери).

Тема доповіді: Трансформація HR функції як результат змін у світі на реальних прикладах останніх місяців.

Анна Головченко, CEO&Founder у Make it better та Better Wiki, організаційна та people operations консультантка, менторка, організаторка #pivorak, VeryBusyLviv. 10+ років досвіду, які наполегливо інвестує в те, щоб реалізувати свою місію: make work a better place.

Тема доповіді: Як перестати сидіти в чаті та почати працювати. 10 практик асинхронної комунікації.

Як часто ви ловите себе на цих думках?
— я витрачаю забагато часу на робочі чати;
— моя робота заблокована, бо я змушений довго чекати на відповідь;
— та й нарешті з того, що чуємо найчастіше — «Я не можу сконцентруватися на великому завданні, тому що мене часто відволікають».

Часто це є симптомами надмірного або недоречного використання синхронної комунікації. І від цього страждають багато компаній та команд як в офісі так і на ремоуті, але це не має бути так. Анна розповість як налаштувати асинхронну комунікацію, щоб вона підсилила вашу продуктивність та зекономила купу часу, коштів та нервів.

Вартість участі — 150 грн. Реєструючись на мітап ви не тільки отримуєте порцію нового досвіду, але й допомагаєте тим, хто цього потребує. Зібрані кошти будуть перераховані в БФ Корпорація Монстрів, проекту «Дихай» на купівлю кисневих концентраторів для лікарень Одеси та області.

Формат заходу: онлайн-трансляція (деталі щодо підключення чекайте напередодні мітапу).

Реєстрація обов’язкова: bit.ly/33Cgtmj

Слідкуй за новинами на нашій сторінці в Facebook.

Ділимось досвідом, будуємо спільноту та допомагаємо тим, хто цього потребує!

До зустрічі онлайн!

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии