Будувати круті продукти, добре розбиратися в аналітиці і дослідженні користувачів — це половина з того, що потрібно вміти, щоб отримати роботу в найкращих продуктових компаніях. Друга частина — це вміння продавати свій досвід.
Павло Кузнєцов будує продукти як Sr. Product Manager в Берліні у компанії Zalando — найбільшій fashion-ecommerce платформі в Європі. У 2019 році провів 54 інтерв’ю як учасник хайринг-комітету компанії (оффер отримали всього 4 кандидати). Розвивав продукт і команду як product manager у Talkable.
За два дні ми покроково розберемо аспекти правильного «продажу» себе на співбесідах у форматі воркшопів і mock-interviews. Розглянемо, як компанії пріоритизують кандидатів, як читають резюме рекрутери, як відповідати на складні продуктові завдання і які помилки блокують більшість кандидатів від отримання офферу у Slack чи Spotify.
Для кого:
— Продуктових менеджерів і дизайнерів, які хочуть потрапити у більш сильну продуктову команду.
— Продуктових маркетологів, які хочуть зробити локальні досягнення більш зрозумілі для глобальних компаній.
— Продуктових інженерів, які хочуть посилити свої soft skils співбесідах, розповідати кращі історії про свій досвід та отримувати глобальні оффери.
Мова воркшопу: російська
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів