Бізнес-аналітик у Скрам або як пояснити команді, що ти Proxy Product Owner.
Давайте поговоримо про різні варіації на тему володіння продуктом, а також про те, як допомогти новій команді зрозуміти роль Продакт Овнера.
📍 Як зрозуміти, які повноваження та доступи ви маєте в проекті для ефективної розробки продукту;
📍 Як розв’язати ситуацію, в якій ви вважаєте команду за партнерів, а вона Bас — за босса;
📍 Як допомагати іншим колегам-аналітикам робити співпрацю з командами приємною та продуктивною.
⚡️ Наш спікер, Марина Власенко, має
• досвід 5+ років у сучасному Бізнес-Аналізі (домени: фінанси, охорона здоров’я, освіта, туристичний бізнес)
• ступінь PhD з економіки
• досвід у 10+ років викладання та публічних виступів, тренер та координатор курсів Business Analysis Foundation та Arts and Crafts of Business Analysis.
а також:
• жагу до поширення знань про бізнес-аналіз у різноманітних формах
• досвід роботи з багатьма скрам-командами, іноді одночасно
• відчуття, що, не дивлячись на солідний досвід роботи зі скрам-командами, з кожною новою командою або командою новачків потрібно все починати з самого початку.
Мітап буде цікавим та корисним, насамперед, бізнес аналітикам, product owner-ам, ПМ-ам а також тим, хто будь-яким чином залучений до роботи на проектах.
Реєстрація тут: bit.ly/3532wPh
🔥 Участь у вебінарі безкоштовна за умови пепередньої реєстрації 🔥
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів