Запрошуємо вас взяти участь у зустрічі MarTech Discussion Club «MarTech стек у рекламодавців в Україні»
Про що говоритимемо цього разу:
1) Що таке MarTech стек і чому тут важливий системний підхід
2) Обсяг стеку маркетингових технологій у 2020 у світі та в Україні
3) Ключові тренди розвитку MarTech стеку у
4) Джентльменський набір MarTech технологій для кожного бізнесу — який він?
5) Приклади MarTech стеків світових компаній
6) MarTech стеки українських рекламодавців — особливості та вітчизняний досвід
7) Як побудувати ваш власний MarTech стек — поради бувалих
8) Як рекламодавці підбирають нові продукти у власний стек та як в нього потрапити стартапу
📅 22 жовтня о 18:00
📍 Online y Zoom. Реєстрація обов’язкова — forms.gle/hYEEkkpPTEzeAW2FA
Учасники панелі:
● Андрій Скоцик — Head of Digital Marketing в Укрпошта
● Олег Любарець — CMO в Raketa
Модератор: Михайло Хейна — Co-founder в BannerBoo
Організатори:
ІнАУ — inau.ua
Xenoss — xenoss.io
Слідкуйте за апдейтами та приєднуйтеся до спільноти MarTech ентузіастів в Telegram — bit.ly/MarTech_Made_in_Ukraine
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів