Бізнеси, які надають сервіс на території клієнта, добре знайомі з викликами оперативного вирішення питань та підтримки польових співробітників. Що може убезпечити роботу та підвищити ефективність такого бізнесу?
Наприклад, автоматичне планування задач для виїзних команд, оперативний розподіл клієнтських заявок, оптимізація маршрутів працівників. А ще — передача їм інструкцій і завдань, які можна оновлювати в режимі реального часу на будь-якому пристрої.
Така організація роботи знижує ризики і підвищує якість послуг виробників обладнання, постачальників медичних послуг, бізнесів з техобслуговування та ремонту, телекомунікаційних та багатьох інших компаній.
Рішення Dynamics 365 Field Service допомагає бізнесам перетворити операції в цифровий формат і надавати якісний сервіс на локації клієнта. Програма поєднує автоматизацію робочого циклу, планування і мобільність, дозволяє підтримувати польових співробітників, коли вони надають послуги на виїзді.
12 листопада на вебінарі «Забезпечення якості обслуговування клієнтів за допомогою інструментів Dynamics 365 Field Service» експерт SMART business продемонструє, як ви можете використовувати цифрове рішення для вашого бізнесу, щоб підвищити рівень сервісу, швидкість обслуговування і прибутковість.
Програма вебінару:
1. Основна концепція і складові модуля Dynamics 365 Field Service.
2. Створення та робота з Work Orders.
3. Резервування ресурсів.
4. Використання інструменту Universal Resource Scheduling (URS) для призначення ресурсів на завдання.
5. Використання Field Service Mobile для виїзного обслуговування клієнта.
6. Застосування інструментів Dynamics 365 Field Service на практиці.
Спікер вебінару:
Леся Проценко, CRM-консультант, SMART business
Участь у вебінарі безкоштовна. Реєструйтеся за посиланням> cutt.ly/GgRyZ2n
Вебінар проходить російською мовою.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів