Ринок Китаю вражає — 1,3 млрд користувачів мобільного інтернету, майже 100 млрд завантажень додатків у 2019 році, половина глобального ринку мобільних додатків у доходах — $15 млрд за перше півріччя 2020 року.
Але для багатьох мобільних додатків Китай залишається лише мрією, оскільки має свої особливості, як і усі інші ринки світу. Ключові моменти, які потрібно брати до уваги, якщо ви плануєте реліз свого мобільного додатку у Китаї:
— юридичні та регуляторні вимоги;
— тренди та споживацькі настрої;
— переклад, дизайн та локалізація.
Huawei займає 46% ринку смартфонів у Китаї та активно розвиває свою екосистему з магазином додатків AppGallery. Додатковою мотивацією для розробників з різних країн світу є можливість виходу на ринок Китаю.
На вебінарі експерти Huawei поділяться досвідом та дадуть поради щодо розвитку бізнесу мобільних додатків у Китаї. Також буде представлено кейс додатку PicsArt, який став дуже популярним серед китайских споживачів.
Коли: 9 листопада 2020 р,
Реєстрація (безкоштовно): consumer.huawei.com/...tners/appstochinahdw2020
Мова вебінару: англійська
Контакти офісу Huawei в Україні для додаткових запитань [email protected]
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів