Свято наближається! А разом з ним і новорічна Open Tech Week від Sigma Software!
Для кожного з нас 2020 рік був роком адаптації, викликів і трансформацій. Як щодо трохи розслабитись напередодні нового року та поєднати приємне з корисним: професійний розвиток, обмін знаннями, нетворкінг та благодійність?
Вже з 7 по 11 грудня ми чекатимемо вас, щоб у неформальній атмосфері поспілкуватись з експертами про їх досвід, реальні робочі кейси та ефективність в нових реаліях. Захід відбудеться онлайн в форматі інтерв’ю зі спікерами та ведучою.
Тож, обирайте напрямок, який вам до душі та долучайтеся до інтерв’ю:
● 7 грудня — Marketing & PR
● 8 грудня — Cybersecurity
● 9 грудня — JavaScript
● 10 грудня — Software Testing
● 11 грудня — Project Management.
7 грудня з
Марченко Олена, Marketing Manager в Sigma Software. 15 років в IT, 13 з них в Business Development, останні 2 роки відповідає за Marketing. За цей час допомогла компанії збільшити кількість запитів від потенційних клієнтів в 7 разів завдяки Digital Marketing активностям.
Тема: Побудова системи маркетингу в компанії на прикладі Sigma Software
Олена розповість про те, як побудувати систему маркетингу в компанії. Про те, чи варто інвестувати в маркетинг та як це зробити ефективно. На чому можна економити, а на чому не слід, і які hidden pitfalls можна зустріти на цьому шляху. Поговоримо про:
— Маркетинг — навіщо і кому це потрібно в компанії
— Маркетинг — стратегія: що це і як її створити
— Основні канали: з чого почати і що робити
— Команда маркетингу — ролі і функції, що можна віддати на аутсорс, а що слід робити in-house
— KPI: що, як і навіщо міряємо
Катерина Стефанович — Event Manager в Sigma Software. Допомагає досягати PR та маркетинг цілей компанії за допомогою організацій онлайн та оффлайн мітапів, конференцій, самітів. Реалізувала понад 50 проектів, зокрема 12 в онлайні. Наступила на десятки граблів та готова розкрити секрети успішного онлайн івенту.
Тема: Магічний пендель: запускаємо онлайн івенти з нуля
Катерина переконана: «Івенти — прямий та зрозумілий спосіб стати ближче до своєї цільової аудиторії. В умовах турбулентності багато PR, маркетинг менеджерів відмовляються ставати на серф та долати хвилі онлайну, втрачаючи один з найефективніших інструментів. В Sigma Software ми з перших днів підхопили цю хвилю та закохалися в неї раз і назавжди.
На мітапі ми поговоримо про те, як організувати онлайн івент з нуля, які інструменти використовувати та на які граблі не наступити. Я розповім про свій досвід в приборкані онлайну, покрокову реалізацію проектів та переконаю, що онлайн івент — не вирок, а цікава та непередбачувана подорож :)».
— Івенти, яка цінність для бізнесу
— Магічний чек-лист організатора. Як жити, коли все йде не за планом?
— ClickMeeting, YouTube, PINE та інші фантастичні істоти. Як приручити?
— Наші кейси: успішні та не дуже
Вартість участі — 150 грн. Реєструючись на мітап ви отримуєте порцію нового досвіду та допомагаєте тим, хто цього потребує. Зібрані кошти будуть перераховані в БФ «Кожен Може» на медичну підтримку дітей з інвалідністю: оплата ліків, реабілітацій, операцій, інвалідних візків, спеціального харчування та інше.
Формат заходу: інтерв’ю, онлайн-трансляція (деталі щодо підключення чекайте напередодні мітапу).
Реєстрація на мітап Marketing & PR обов’язкова: bit.ly/3eHtv5K
Слідкуй за новинами на нашій сторінці в Facebook
Ділимось досвідом, будуємо спільноту та допомагаємо тим, хто цього потребує!
До зустрічі онлайн!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів