Тотальний перехід в онлайн змінив те, як та чому навчають: конкурувати доводиться не лише з онлайн-курсами від Stanford, але й з безліччю повідомлень та screen fatigue серед студентів. Незмінним залишились мотивація, фокус та зворотній зв’язок — речі, необхідні для навчання, основною ціллю якого є зростання та розвиток.
Долучайтесь до інтерактивної зустрічі в рамках ITeachers Meet-Ups, аби дізнатися більше та навчитись моделювати рішення, з використанням нових можливостей, які є актуальними та орієнтованими на потреби тих, хто прагне розвитку.
Поговоримо про:
🟦 Дизайн навчального рішення на основі learning objectives
🟦 Що у фокусі? Групи компетенцій, які розвиваються
🟦 Як визначити та поміряти показники успішності?
🟦 Ефективне застосування LMS (Moodle)
🟦 Як навчати: наживо чи в записі?
🟦 Як спілкуватись: в чатах чи через емейл?
🟦 Культура feedbacks — інтеграція в курс
⚙️ Формат:
🟪Knowledge-sharing: успішні кейси запуску навчальних рішень в онлайн
🟪Воркшоп: трансформація будь-якого класичного курсу в дистанційний
🟪Презентації та sum-up
🎙Спікер: В’ячеслав Колдовський — IT Academy Competence Manager & Learning Solutions Architect, розробник з досвідом, сертифікований Google Cloud Architect, Ph.D, інструктор, ментор — основна робота полягає в тому, щоб проектувати і втілювати в життя навчальні проекти. Створював проекти з використанням різноманітних платформ і технологій, запускав стартапи, писав статті, виступав на конференціях, працював безпосередньо з замовниками, проектував рішення та керував розробкою, займався науковими дослідженнями і навіть виконував роботу IT-журналіста.
Реєстрація за посиланням: hubs.ly/H0zZscb0
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів