Одна зі стратегічних тенденцій Gartner на 2021 рік — Total Experience. Це означає поєднання досвіду роботи з клієнтами, досвіду працівників та споживчого досвіду для трансформації бізнес-результатів компанії.
Такий підхід впливає на успішність та прибутковість бізнесу. Чому? У світі спостерігається така тенденція: через кілька років компанії-лідери своїх галузей будуть конкурувати за надання першокласного клієнтського сервісу, і той, хто досягне в цьому успіху, завоює більшу частку ринку.
Оцифрування взаємовідносин та підвищення привабливості клієнтського досвіду стають ключовими завданнями, і в цих умовах рівень професійної підготовки менеджерів набуває великого значення. Керівникам бізнесів варто акцентувати увагу не лише на процесах комунікації з клієнтами, а також на навчанні команди. Прийшов час впроваджувати додаткові рішення, які допоможуть об’єднати дані про споживача і його потреби, найкращий канал комунікації, скрипти і навички менеджера, щоб подовжити життєвий цикл клієнта і забезпечити Total Experience.
Які технології використовувати, щоб побудувати цілісний шлях клієнтів і співробітників, реалізувати різні бізнес-процеси, надавати ідеальний клієнтський сервіс і підвищувати ефективність бізнесу поговоримо 22 грудня на вебінарі «Sales excellence. Комплексне управління клієнтським досвідом на єдиній платформі».
Програма вебінару:
1. Формування аналітики продажу і результатів на основі даних з CRM.
2. Побудова персонального плану навчання для менеджерів.
3. Проведення оцінки знань менеджерів з продажу та аналіз результатів навчання.
4. Порівняння отриманих даних з результатами продажу. Побудова взаємозв’язків.
* Участь у вебінарі безкоштовна. Реєструйтеся за посиланням> cutt.ly/uhoblvI
* Вебінар проходитиме російською мовою.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів