У конкурентній боротьбі виграє той, хто знає своїх суперників, їх переваги та недоліки. Конкурентний аналіз — важливий етап реалізації будь-якого стартапу та запорука створення максимально ефективного та конкурентоспроможного продукту. Розробка справді дієвої маркетингової стратегії та створення довготривалих конкурентних переваг, можливе лише після вивчення свого конкурентного середовища.
✅ Запрошуємо на вебінар, на якому детально розглянемо тему «Конкурентний аналіз для інноваційних продуктів»
Спікер: Ольга Николюк, доктор економічних наук, експерт з бізнес-моделювання та управління конкурентоспроможністю компаній.
Дата|час: четвер, 17 грудня 2020, 16:00
Місце: online, ZOOM.
Реєстрація за посилання → bit.ly/NES_Webinar_registration
✅ Ключові питання вебінару:
• Для чого потрібен конкурентний аналіз?
• Як визначити ключових конкурентів?
• Як підготувати конкурентний аналіз продукту?
• Як розробити конкурентну стратегію продукту?
✅ Вебінар призначений:
— для тих, хто бажає розвивати власний продукт;
— для тих, хто має ідею стартапу, але не знає як втілити її у життя;
— для тих, тих, хто цікавиться проблематикою маркетингових досліджень.
Організатор: Noosphere Engineering School, участь безкоштовна, реєстрація обов’язкова
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів