Єдина об’єктивна оцінка компаній — це захват її споживачів висловлений у нестримному бажанні платити. Найкращий клієнтський досвід є вершиною НАУКИ продавати та ОПЕРАЦІЙНОЇ ефективності.
На вебінарі «Підходи до діджиталізації — як інструменту трансформації організації» ми в деталях обговоримо аналіз практичних підходів діджиталізації компаній.
Ми використовуємо свою експертизу, придбану в результаті багаторічного досвіду роботи в таких компаніях як Samsung, Cisco, IBM, Telenor, Turkсell (GlobalBilgi), PwC і експертизу наших партнерів для впровадження комплексних оптимальних рішень, які побудовані на поведінкових моделях та ретельній оптимізації бізнес процесів через залучення персоналу.
Також ця задача вирішується через:
— Трансформацію бізнес-процесів через призму клієнтського досвіду та світових практик;
— оптимізацію бізнес процесів із залученням команди;
— Ін’єкцію зовнішньої експертизи;
— Проведення автоматизації на основі рішень Microsoft.
Про спікера:
Михайло Городецький — керуючий партнер Indi Vision, Caps-Consulting. Займається комплексним розвитком систем управління клієнтським досвідом в продажах з 2004 року.
Михайло працював в таких компанія як Cisco, IBM, Samsung, Telenor.
Має експертизу в побудові дистрибуції в 11 країнах і оптимізації ланцюжків управління поставками (SCM).
Реєстрація на вебінар за посиланням: forms.gle/LXry7kT2mytrdSLn9
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів