У минулому році компанії в усьому світі активно тестували онлайн-платформи для комунікацій та спільної роботи, організовували цифрові робочі місця та документообіг — адаптували робочі процеси до «цифри» та remote-режиму. Прийшов час зробити наступний крок та автоматизувати задачі, використовуючи вже знайомі інструменти!
На вебінарі «Прості кроки з автоматизації HR-процесів: SharePoint, Power Apps та Teams» разом з експертами SMART business ви познайомитесь із алгоритмом автоматизації заявок на прикладі Out Of Office із використанням продуктів Microsoft SharePoint, Power Apps і Teams, і зафіксуєте знання на практиці.
У першій частині вебінару ви освоїте необхідні технології та практики для підготовки до автоматизації прийому заявок,
а в другій — на практиці побачите, як швидко і зручно реалізувати її своїми руками.
Освоївши алгоритм на прикладі заявки Out Of Office ви зможете автоматизувати:
— замовлення канцелярії,
— Help Desk або Self Service для співробітників,
— реєстрацію вхідної / вихідної кореспонденції,
— реєстрацію на заходи,
— онбординг або чек-лист проходження випробувального терміну,
— і все, що вважаєте за потрібне.
Програма вебінару:
1. Як створити SharePoint Online Lists для консолідації та зберігання заявок.
2. Як створити SharePoint Online Forms для формування заявок.
3. Як редагувати та інтегрувати SharePoint Online Forms за допомогою Power Apps.
4. Як інтегрувати форму в Teams та відстежувати заявки у додатку.
5. Практична демонстрація реалізації програми Out Of Office.
* Участь у вебінарі безкоштовна. Реєструйтеся за посиланням> cutt.ly/ok2H4KB
* Вебінар проходитиме російською мовою.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів