У вас є улюблені бренди в соцмережах? Такі, чиї дописи та зображення приємно споглядати? Напевно ж є! Виявляється, значна частина позитивних вражень завдяки тому, як оформлені зображення до цих дописів.
Щоб ліпше розібратись у темі (бо нам і самим хочеться, щоб наші соцмережі аж сяяли хорошим дизайном), ми попросили партнерів з Sasquatch Digital поділитись своїми знаннями та досвідом: bit.ly/3dDlFtH
Вони розповіли:
- Як взагалі вибудовується процес оформлення соцмереж.
- Які види матеріалів доводиться створювати для соцмереж ваших замовників.
- Що враховувати, коли робите графічні матеріали.
- Якими є типові помилки при оформленні соцмереж.
- Які візуальні рішення дієві, а які не дуже.
Лекцію проводить
Дарина Горбачева — арт-директорка в діджитал-агенції Sasquatch Digital. Портфоліо Дарини — за посиланням: www.behance.net/good_to_be_daryna
Як проходитиме лекція
Щоб уникнути типових проблем онлайн-заходів (на кшталт: сусіди почали ремонт одночасно із заходом, інтернет-провайдер відключав інтернет сусіду, але до купи відключив лектору тощо), ми все тепер робимо у записі. Але під час прем’єри Дарина приєднається до чату заходу.
Буде цікаво
Графічним дизайнерам, копірайтерам та менеджерам проєктів.
Мова заходу
Російська
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.