YouTube — не лише один з найбільших і найпопулярніших світових вебсайтів, але й друга за популярністю пошукова система, яка поступається тільки Google. Це робить платформу неймовірно потужним маркетинговим інструментом, відкриває величезний потенціал для просування та розвитку бізнесу.
Комітет з питань інфлюенс-маркетингу запрошує на вебінар, на якому експерти ринку розкажуть про тренди та динаміку розвитку цієї прогресивної платформи. На основі кейсів та досвіду відомих брендів, блогерів та компаній, ви отримаєте алгоритм створення брендового каналу, дізнаєтесь як рекламодавцю зробити інфлюенс-маркетинг на YouTube ефективним, де брати ідеї для контенту, який тип контенту є найефективнішим, як вбудувати YouTube в екосистему digital-каналів комунікації та як досягати найкращих результатів за допомогою Youtube. Долучайся!
Буде корисно:
- Маркетологам
- Бренд-менеджерам
- SMM-менеджерам
- Фахівцям у сфері digital-реклами
Програма:
- Навіщо бренду канал на YouTube? Досвід агентств, брендів та блогерів
- Динаміка розвитку платформи Youtube
- Контент тренди YouTube
- Кейс METRO Cash&Carry: Як просувати ВТМ у YouTube
- Кейс Fanta Open Kids
Спікери
Ярослав Лерман (Creative Lead, Isobar Ukraine), Наталя Бороніна (Managing Director агенції зі створення бренд контенту VIVID), Тетяна Урюпова (Head of AIR Brands), Анастасія Левинець (Branded Content Director Publicis Groupe), Артем Шевчук (Strategist у MokCo agency), Олексій Омелянович (Executive Producer в AIR Brands), Сергій Братусев (Head of Branding у Google Ukraine).
Початок 22 квітня о 14:00.
Деталі та реєстрація: is.gd/fw2zpA
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів