Онлайн-зустріч «Employee Value Proposition як інструмент побудови бренду роботодавця»

Відбулось
22 квітня (четвер)
Початок
18:30
Місце
Online
Вартість
200 грн
Підуть

Розвиток бренду роботодавця має позитивний вплив на рівень лояльності та задоволення працівників, їх утримання, прихильність до роботодавця та вирізнення з поміж конкурентів на ринку праці. Організації, які активно працюють над брендом роботодавця, як результат отримають збільшення інтересу зі сторони потенційних працівників та підвищення рівня лояльності та відданості теперішніх працівників.

Всі чули, що EVP — це невід’ємний атрибут бренду роботодавця. А чи справді це так і для чого взагалі потрібен EVP, як його сформувати та що з ним далі робити — це питання, на яке ми шукатимемо відповідь протягом нашої зустрічі.

А також говоритимемо про:
— що таке бренд роботодавця;
— на що він впливає;
— як його будувати;
— що таке EVP;
— про проект EVP в компанії «Intellias»;
— та як працювати з цим меншим компаніям з мінімальним бюджетом та одним спеціалістом HR Generalist ))

Спікери:
Ольга Дюжева — Sr. Director, Employee Experience at Intellias,
Наталя Забитівська — HR консультантка, Talent Success Lead at SoftServe

Дата: 22 квітня
Час: 18:30 — 20:30

Місце: Online (Zoom)
Посилання на вхід надішлемо за годину до зустрічі

Вартість участі :
Earlу Birds — 200 грн, Late Birds — 300 грн

Реєстрація: https://2event.com/events/1863236#/

Наш HR-партнер компанія robota.ua. Це перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні, послугами якої користується понад 3 мільйонів українців. Завдяки 20-річній експертизі, вона допомагає фахівцям усіх рівнів знайти роботу, а роботодавцям надає інструменти для ефективного пошуку співробітників.
robota.ua: роботи багато — життя одне!

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии