GameDev Workshop Series. No money no honey: ігри як бізнес

Відбулось
23 квітня (п'ятниця)
Початок
19:00
Місце
Online
Вартість
безкоштовно
Підуть

В сучасному світі ігри стають культурним феноменом та навіть визнаються творами мистецтва. Число геймерів з кожним роком росте, а за даними Newzoo до 2023 року у світі вже буде три мільярди гравців. Сам геймінг став високооплачуваною та престижною професією.

Хоча й більшість людей сприймають мобільні та десктопні ігри, як щось розважальне і несерйозне, насправді розробка ігор — це високотехнологічна галузь з багатомільйонним оборотом. Тож ми завершуємо серію наших вебінарів темою, яка буде присвячена іграм від ідеї до комерційного результату.

🎮 Про що поговоримо:
З чого почати розробку ігор?
Вибір жанру, платформи, аудиторії та технологій;
Які бувають нюанси розробки?
Монетизація. Для чого ми це робимо?
Запуск та підтримка.

Хто спікери?
🙋‍♂️ Святослав Холод — Senior Game Designer в Innovecs. За плечима Святослава 6 років практичної розробки геймплею та візуалу в ігровій індустрії, а також досвід викладання геймдизайну. Він, без перебільшення, один з найкращих фахівців у галузі.

💁‍♂️ Олександр Штаченко — Product Owner в Game Point та продюсер ігор з досвідом понад 10 років, викладач курсу «Ігровий продюсер» на Dev2dev. Займається консалтингом в області аналітики та мобільного фрітуплея. Вважає, що ігри — це перш за все бізнес, про що пише в авторському блозі PROGAMEDEV.net.

💥 Для кого?
Буде цікаво усім, хто пов’язаний з розробкою розважального контенту та мультимедіа продуктів, у першу чергу режисерам, гейм дизайнерам, ігровим продюсерам, розробникам ігор, власникам ігрових студій, інді (незалежним) розробникам.

📅 Коли?
Зустрінемося онлайн 23 квітня о 19:00.

Реєстрація за посиланням:

👉 https://bit.ly/3deRkCU

Участь безкоштовна!

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии