Online-лекція «Як змусити користувачів робити те, що вам треба»

Відбулось
28 квітня (середа)
Місце
Online
Вартість
99 грн
Підуть

Теорія поведінки, або як змусити користувачів робити те, що вам треба.

На лекції ми поговоримо про:
— Що впливає на наш вибір та вчинки, або чому люди роблять те, що роблять;
— На прикладах розглянемо з яких принципів складається поведінка людей та що на неї впливає (на основі теорії поведінки BJ Fogg, професора Стенфордського університета);
— Як популярні продукти використовують ці принципи, щоб отримати більше активних користувачів.

Віталій Дуленко — Design Team Lead у британській FinTech компанії Wirex. Має понад 8 років досвіду у створенні цифрових продуктів та експертизу у продуктовому дизайні, поведінковій психології, дослідженнях та керуванні командою.

Wirex (www.facebook.com/WirexRnD) — є британською фінтех-компанією з ліцензією фінансового регулятора FCA, що є лідером у сфері гібридних фінансів.

Кому буде корисно: менеджерам продукту, дизайнерам, аналітикам, власникам стартапів та усім, хто цікавиться створенням крутих продуктів.

Вартість: 99 грн

Купити квиток: www.apollo-design.center/...​v-robiti-te-szo-vam-treba
Додати до google-календаря: https://bit.ly/39T8Eex

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии