Online-лекція «Як змусити користувачів робити те, що вам треба» (событие в архиве)

Відбулось
28 квітня (середа)
Місце
Online
Вартість
99 грн
Підуть

Теорія поведінки, або як змусити користувачів робити те, що вам треба.

На лекції ми поговоримо про:
— Що впливає на наш вибір та вчинки, або чому люди роблять те, що роблять;
— На прикладах розглянемо з яких принципів складається поведінка людей та що на неї впливає (на основі теорії поведінки BJ Fogg, професора Стенфордського університета);
— Як популярні продукти використовують ці принципи, щоб отримати більше активних користувачів.

Віталій Дуленко — Design Team Lead у британській FinTech компанії Wirex. Має понад 8 років досвіду у створенні цифрових продуктів та експертизу у продуктовому дизайні, поведінковій психології, дослідженнях та керуванні командою.

Wirex (www.facebook.com/WirexRnD) — є британською фінтех-компанією з ліцензією фінансового регулятора FCA, що є лідером у сфері гібридних фінансів.

Кому буде корисно: менеджерам продукту, дизайнерам, аналітикам, власникам стартапів та усім, хто цікавиться створенням крутих продуктів.

Вартість: 99 грн

Купити квиток: www.apollo-design.center/...​v-robiti-te-szo-vam-treba
Додати до google-календаря: https://bit.ly/39T8Eex

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии