Зазвичай вказівки для написання продуктової документації зводяться до загальних порад, як от «подавай лише необхідні деталі» та «пиши чітко і зрозуміло». Дякую, кеп. А якщо по суті, які деталі вважати необхідними? І як знати, що чітко і зрозуміло буде не лише автору, а й читачам?
Інші поради, уже більш конкретні, кажуть «використовуй короткі речення довжиною до 20 слів» та «уникай пасиву». Однак проблема довгих речень власне не в довжині, а в читабельності, тож можна використовувати і речення, які мають 20+ слів але при тому легко читаються (як от це речення :)). Також є ситуації, коли пасив використовувати корисно — наприклад, щоб поставити нову інформацію вкінці речення. Як бачимо, звичні поради потребують додаткового розшифрування, а головне — практики.
🔥🔥🔥 Цікаво і хочеш дізнатися більше, тоді дивися відео — youtu.be/sTXw5kVJvew
✔ Як будемо працювати?
✅ Розбирати загальні підходи для покращення тексту і перетворювати їх із теорії в інструмент.
✅ Замість правил, в центр процесу ставити читача — і розбиратись, коли правила допомагають, а коли заважають.
✅ Кожний прийом для покращення тексту розбирати на практиці у 3 етапи: разом обговорювати прийом і перший приклад його застосування, застосовувати прийом в групах учасників на другому прикладі під час заняття, отримувати третій приклад на самостійне опрацювання.
✔ На який результат мені очікувати?
Порядок в голові «Правил і прийомів написання тексту багато, важко пам’ятати про всі. Тепер я розумію, як їх логічно згрупувати на 6 основних підходів».
Набита рука «Я люблю, щоб текст читався плавно і в одному ритмі. Буває, інформація важка для сприйняття, а як її спростити — хз. Тепер я знаю, з чого починати, і вмію крок за кроком покращувати текст».
✔ Мова курсу
Мова спілкування — українська. Робоча мова (матеріали та завдання) — англійська, рівень intermediate+.
❓ Для кого
🔹 BA,
🔹 PM,
🔹 QA,
🔹 Engagement Specialists,
🔹 TechCommunicators (techwriters)
🔹 Всі, хто працює з продуктовою документацією — proposals, specifications, policies & processes, technical documentation, how-to’s.
✔ Кількість учасників
Невелика група, усі практичні завдання виконуватимуться у маленьких групах
✔ Інструменти
Не буде прив’язки до конкретного інструменту — можете працювати в тому інструменті, який найчастіше використовуєте (MS Word, Google Docs, Atlassian Confluence або ін.).
Наша основна мета — навчитись писати класний текст, незалежно від інструменту чи кінцевого формату.
✔ Як відбуватимуться заняття
Ми використовуватиме платформу Zoom. Навчання триватиме 3 тижні, 2 заняття протягом тижня (о 19:00) і
Одне заняття триватиме 1,5 години.
❗️ Старт курсу 11 травня.
❓ Вартість участі
🔹 2440 грн — до 28 квітня
🔹 2990 грн — до 5 травня
🔹 3300 грн — до 11 травня
✔ Якщо пропущу заняття
Не проблема, буде можливість надолужити. Після кожного заняття учасники будуть отримувати матеріали — швидкий чекліст з прикладами та практичні завдання.
✔ Домашка 🔥
Крім завдань, які будемо виконувати під час занять, Ви отримаєте практичні завдання на закріплення матеріалу (орієнтовний час виконання
🔻 Спікерка:
Леся Засадна — Senior Information Developer at ELEKS. Має 10 років досвіду з різними видами продуктової документації.
Документатор-інтриган, любитель цікавої подачі інформації
❓ Лінк на квитки — 2event.com/events/1863233
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів