Цифрова айдентика з Collins | Зустріч з George Lavender

Відбулось
6 травня (четвер)
Початок
19:30
Місце
Online
Вартість
безкоштовно
Підуть

We are collins рве ринок цифрової айдентики. Nike, Twitch, Airbnb, Ford та ще кілька десятків найвідоміших брендів визнали їхню майстерність у створенні крутого обличчя брендів у цифровому світі.

Настав час поспілкуватися з ними, щоб дізнатися:
— як вони дійшли до такого життя;
— у чому різниця підходів цифрової та аналогової айдентики;
— з чого складається процес створення;
— як знаходити гігантів індустрій та працювати з ними.

За традицією, кожен з вас зможе долучитися до розмови, поставити запитання, прокоментувати відповіді.

Мова бесіди: англійська

George Lavender — графічний дизайнер і арт директор із штату Лос-Анджелес, директор з дизайну в COLLINS. Його роботи були виставлені в лондонському Музеї дизайну та отримали кілька нагород, зокрема: Ad Age A-List, D&AD Wood Pencil, Webby Awards, Type Directors Club.

Участь безкоштовна, за умови реєстрації.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии