«А скільки коштує зробити отакий додаток, але трохи інший?»;
«В нас тут ідея на мільйон. Скільки часу треба на розробку? А, ми вже продумали весь функціонал, ось на цих 2 сторінках все є»;
«Тут вже існуючий продукт, треба всього лише додати кілька фіч/ змінити платформу/ орієнтувати на іншого користувача. Яку команду на це треба? А скільки часу?».
Якщо Ви зустрічалися зі схожими запитами, ви, напевне, посміхнулися. Або зітхнули. Або спершу одне, а потім інше. Давайте зустрінемося і поспілкуємося про те, як відповідати на такі питання, а також про:
📌 що таке Discovery фаза, для чого вона, коли і ким робиться, і кому може бути найбільш корисною;
📌 яка роль аналітика в Discovery та що корисного можна очікувати від його/її роботи;
📌 які інструменти можуть нам допомогти в цьому процесі.
🧬 Про спікерку
Юлія Глушко, Senior Business Analyst в Intellias. З 2016 року працює аналітиком в ІТ. Спеціалізується на проведенні Discovery фаз. В минулому має досвід з не-ІТ бізнесом та громадським сектором як менеджер проектів та фінансовий аналітик.
Долучайтеся, якщо Ви:
— бізнес аналітик/иня , не маєте досвіду проведення Discovery фази і хотіли б дізнатися більше, що воно таке в житті, а не лише в теорії;
— аналітик/иня, який працює на Discovery і хоче обмінятися досвідом та поспілкуватися про інструменти, які будуть помічними.
🔐 Як потрапити на вебінар:
Реєстрація обов’язкова за посиланням: forms.gle/Mwh1ATgY1xS79zg46
Участь у події безкоштовна. З технічних причин кількість місць обмежена.
📬 Інструкцію з під’єднання до вебінару ми надішлемо на вказану при реєстрації електронну пошту. Тому, будь ласка, вказуйте актуальну та правильну електронну адресу.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів