Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Онлайн-курс «Product analysis» зі зворотним зв’язком від викладача (подія в архіві)

Відбулось
29 липня 2021 (четвер)
Місце
Online
Вартість
400$

Щоб зрозуміти, чому користувач пішов, запустіть якісне дослідження. Щоб обрати одну фічу з backlog, проведіть А/В-тестування. Щоб захистити продуктову гіпотезу перед командою, візуалізуйте дані у Tableau. Опанувати інструменти аналітика допоможе цей курс.

Для кого курс буде корисним:

Junior Product Analyst/Data Analyst
Поглибите свої знання в продуктовій аналітиці. Навчитеся перевіряти й оцінювати ідеї, розраховувати вартість залучення клієнтів (САС), аналізувати DAU, WAU, MAU і динаміку притоку/відтоку користувачів, робити P&L-звіти, аби інвестор міг оцінити маржинальність продукту та прийняти ефективне бізнес-рішення.

● Після курсу відкриєте доступ до позиції Product Analyst та зможете використовувати в роботі data-driven підхід.

Product Manager
Опануєте інструменти аналітики (Google Sheets, Excel, Google Analytics) та візуалізації (Tableau) даних. Навчитеся формувати гіпотези щодо покращення продукту на основі аналітики, а не примарних здогадок. Зможете запускати кількісні та якісні дослідження і знаходити інсайти від користувачів.

● Курс допоможе позбавитися залежності від Product Analyst і навчитися самостійно працювати з метриками.

Data Analyst / Web Analyst
Курс допоможе краще розуміти процес продуктового циклу. Ви навчитеся будувати Customer Journey Map і працювати з продуктовими метриками. У результаті ― можете запускати власні дослідження, коли падають певні метрики, та обирати ефективну фічу з backlog.

● На курсі отримаєте знання, які необхідні для позиції Product Analyst, та зможете перекваліфікуватися.

Після курсу ви зможете:

● Працювати з метриками на різних етапах взаємодії користувача з продуктом.
● Готувати датасет для подальшого аналізу в Google Sheets / Excel.
● Проводити якісні та кількісні дослідження для покращення продукту.
● Знаходити інсайти від користувачів.
● Оцінювати ефективність нової фічі через А/В-тестування.
● Аналізувати шлях користувача та будувати Customer Journey Map.
● Інтерпретувати результати досліджень і перетворювати великі дані на ефективні рішення для бізнесу.
● Використовувати data-driven підхід у роботі та підвищити рівень кваліфікації.

Лектор Богдана Юрик
Product Analyst в SQUAD

● має 10 років досвіду в product analysis
● працювала product analyst в ZEO Alliance
● обіймала посаду Head of geomarketing у Kyivstar
● спланувала регіональний запуск LTE & 3G в Україні
● учасниця команди-переможця в хакатоні Data Scientariu
● закінчила курс Growth Series в Reforge — однієї з найкращих у світі шкіл по Product management, що заснована продакт-лідерами з HubSpot, Uber, Pinterest, Atlassian
● розвиває customer-oriented підхід у продуктовій аналітиці

Зареєструватися

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі