DV360 — це інструмент для планування, оптимізації, запуску та оцінки ефективності рекламних кампаній. З його допомогою можна розміщувати рекламу на безлічі ресурсів (сайтів, додатків, подкастів, стрімінгових сервісів тощо) по всьому світу, які не доступні рекламодавцям Google Ads у Контекстно-медійній мережі.
16 серпня на вебінарі разом з Юлією Фомук, провідною programmatic-спеціалісткою Admixer Advertising розберемо переваги Display Video 360 і дізнаємося, який функціонал платформи допоможе збільшити ефективність ваших рекламних кампаній. Поговоримо про модуль аудиторії, оптимізації та аналіз результатів.
Лекторка: Юлія Фомук — провідна programmatic-спеціалістка в Admixer Advertising, сертифікована фахівчиня Google Marketing Platform з досвідом роботи з продуктами GMP понад 2 років. Основні напрямки в роботі: проведення тренінгів по DV360, консультації по продуктах GMP, розробка стратегій та налаштування рекламних кампаній для клієнтів.
План вебінару:
- Що таке Google Marketing Platform
- Що таке DSP
- Що таке Display & Video 360 (DV360)
- Які переваги DV360 перед іншими DSP
- Необхідні етапи роботи з платформою для досягнення успіху
- Які можливості для підвищення ефективності кампаній пропонує DV360
- Аудиторний сегмент / Модуль аудиторій
- Пре- та пост-оптимізація, оптимізатори всередині платформи
- Аналіз кампаній
Вебінар безплатний, реєстрація за посиланням is.gd/j7fAnu
Буде корисно:
- Маркетологам
- PPC-менеджерам
- Media і digital-менеджерам
- Медіапланер
- Всім, хто працює у сфері реклами та розуміє, що майбутнє медійного розміщення за технологіями
- Всім, хто хоче збільшити ефективність своєї реклами та досягати KPI
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів