Service Design — це методика створення процесів і послуг, які залишають лише приємні враження. Це — стратегічне планування процесів, що пов’язані безпосередньо з людьми та інфраструктурою підприємства. Сервісний дизайн охоплює комунікацію з клієнтом, з підрядниками та між людьми, які створюють продукти та надають послуги.
На нашому вебінарі обговоримо як:
збільшити лояльність клієнтів;
збільшити грошовий потік за допомогою відслідковування середнього чеку та пожиттєвої вартості (LTV) клієнтів;
знайти всі проблемні взаємодії та зрозуміти, як вдосконалити їх;
уникнути непотрібних та непередбачених витрат, завдяки налагодженим процесам, розумінню цілі бізнесу та правильним пріоритетам.
і головне — як впровадити та успішно застосовувати цю методику для твоєї команди та бізнесу в цілому.
Вебінар буде цікавим для підприємців, які хочуть покращити свій бізнес та заробити більше грошей. Для дизайнерів, які прагнуть здобути або розвинути навички проєктування сервісу. Для бізнес-аналітиків та маркетологів.
Про спікера:
Дмитро Козицький — експерт з проектування сервісів, UX/UI дизайнер з досвідом 13+ років. Автор і викладач курсів «UX Basics» та «Service Design | Проєктування послуг» в Projector Lviv
Екс-керівник львівського дизайн відділу DataArt, співзасновник консалтингової фірми. Співзасновик сервіс дизайн фірми «Ітерація».
Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/d836GFdPFGixsG2h8
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів