Онлайн-курс «Продакт-менеджмент» (подія в архіві)

Відбулось
16 листопада 2021 (вівторок)
Місце
Online
Вартість
4250 грн / місяць

Ми розробили практичний курс для діючих та майбутніх продакт-менеджерів. Аналізувати продуктові метрики та обирати ефективні інструменти для розробки функціоналу, що матиме попит серед користувачів, вас навчить Ярослав Юрчина — Product manager з Rocket.

Ваш майбутній викладач:

Product manager в Rocket — Ярослав Юрчина

● брав участь у формуванні команди із 10+ продактів, разом з якими впроваджує продуктові інновації в Rocket
● в Genesis керував проєктами для пошуку роботи на ринках Африки та Азії
● побудував з нуля Customer Care department в Robota.ua
● пройшов кар’єрний шлях від спеціаліста зі служби підтримки до продакт-менеджера

Ми рекомендуємо курс, якщо ви:

Діючий продакт-менеджер — поглибите навички управління продуктом, а також навчитесь покращувати функціонал на основі аналітики

Проджект-менеджер або фахівець з IT-сфери — отримаєте roadmap та інструменти для розробки якісного продукту, щоб перейти на нову посаду

Власник або CEO IT-стартапу — зрозумієте, як аналізувати ринок та розраховувати юніт-економіку для грамотної монетизації продукту

Теми, які ми розберемо:

Інструменти аналізу

Створити продукт, що вирішує проблеми користувача, допоможе data-driven підхід. Ми почнемо з досліджень User Research та CustDev. На базі отриманих інсайтів оберемо гіпотези, які будемо тестувати. Розберемо інструменти аналітики: Power BI, SQL, Data Studio, GA, Firebase. Навчимося вибирати необхідний для оцінки ефективності вашого продукту.

Roadmap розробки

Який шлях має пройти ідея, щоб стати фічею? З Customer Journey Map ми зрозуміємо, який функціонал треба оптимізувати. Потім розберемо методи пріоритизації продуктового беклогу: Story Mapping, RICE, MoSCoW, WSJF. Навчимося розподіляти задачі в команді, а також будувати ефективний воркфлоу за допомогою PI planning та інструментів фреймворку Scrum.

Розвиток продукту

Ви зрозумієте, як взаємодіяти з командою маркетингу для просування продукту на ринку. Дізнаєтесь особливості роботи з App Store і Google Market. Зрозумієте, що не варто робити при успішному запуску. Сформуєте подальші цілі в Roadmap розвитку та Product vision. В результаті — навчитеся формувати покрокову стратегію розвитку продукту після лончу.

Детальніше про курс

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі