Підготовка Product Managers. Старт річної програми (событие в архиве)

Відбулось
13 грудня 2021 (понеділок)
Місце
Online
Вартість
7300 грн/мic

Вчимося з нуля запускати та розвивати продукти

13 місяців. Мікронавчання у стилі «трохи тут, трохи там» — не працює. Це тривала і складна програма, націлена на серйозний результат.
~7300 грн/мic. Загальна вартість програми — 94 500 грн за 13 місяців. Кожен модуль оплачується окремо.
110+ занять. Цей професіум складається з 5 практичних модулiв. Щоб розпочати наступний модуль, необхідно успішно завершити попередній.
грудень 2021. Дата старту першого модуля програми. У кожного модуля індивідуальний розклад та канікули між ними.

Буде довго і складно. І ось чому це того варте

1. Фундамент, а не каркас. Будуєш непохитну базу, а не хапаєш мікронавички.
2. Ніколи наодинці. Отримай допомогу та підтримку від моменту вибору програми до виходу на ринок вакансій.
3. Гнучкість. Роби перерви до 6 місяців між модулями, якщо забажаєш.
4. Поряд з найкращими. Навчайся разом із крутими й амбітними одногрупниками, які розділяють твої погляди та переконання.
5. Досвід від практиків. Ви зробите багато складної домашки та додасте в портфоліо важливі проєкти. Have fun & survive.
6. Не екзамени, а проєкти. Перехід на наступний модуль лише за умови успішного завершення попереднього.

Деталі та реєстрація

Вони будуть поруч. І вкладатимуться у вас

Куратори та кураторки:

Олексій Волков, Delivery Director в нідерландській компанії Levi9. Понад 8 років в управлінні проєктами.
Костянтин Мартиненко, спеціаліст з Performance Marketing. Понад 10 років досвіду.
Оля Красько, старша UX дослідниця в OLX Group, лідерка спільноти R9. Research Community.
Юрій Грановський, співзасновник «Агентів змін». Головний із досліджень, залучення користувачів у дизайн-процес і тестування.
Олександр Іванов, COO/CPO в Projector, Ex-Head of Product в ЛУН. Понад 10 років досвіду розвитку продуктів в Україні та 30 країнах світу.
Віктор Бусь, Head of Marketing у Restream. Був top rated фрілансером на Upwork, поки не перейшов у продуктовий стартап.

Менторки:

Олена Гончаренко, Delivery Manager у Levi9.
Анна Лях, Chief Operating Officer в Luxinten.

Навчальний план. Буде гаряче

01 модуль. IT Project Management

Тривалість:
3 місяці
грудень 2021

Оплата:
22 500 грн
при оплаті модуля одним платежем
7 875 грн/міс при оплаті модуля помісячно

Hard
— Планування проєкту, пріоритезація завдань
— Ризик-менеджмент
— Stakeholder менеджмент
— Agile modeling: scrum framework, kanban method
— Фінансовий менеджмент і бюджетування

Soft
— Адаптивність
— Комунікація та залагодження конфліктів
— Робота з людьми
— Мислення на 360°

Курсові проекти
Створення 3 проєктів для реальних замовників із різних сфер ринку

Щоб шо?
Запускати, вести й закривати проєкти без анархії та з чіткими результатами

02 модуль. Facebook & Instagram Targeting

Тривалість
2 місяці
березень 2022

Оплата:12 000 грн
при оплаті модуля одним платежем
6 300 грн/міс при оплаті модуля помісячно

Hard
— Робота з різними методами оптимізації через Facebook
— Налаштування кампаній відповідно до типів таргету
— Залучення різних типів плейсментів
— Розробка, запуск і масштабування рекламних кампаній
— Ведення звітності
— Брифування таргетологів ззовні

Soft
— Аналітичне мислення
— Креативний підхід
— Тайм менеджмент

Курсові проекти
Запуск та аналіз результатів рекламної кампанії для власного продукту чи для замовника

Щоб шо?
Самостійно запускати ефективні рекламні кампанії у Facebook та Instagram

03 модуль. UX Research

Тривалість
3 місяці
червень 2022

Оплата
25 500 грн
при оплаті модуля одним платежем
8 900 грн/міс при оплаті модуля помісячно

Hard
— Якісні та кількісні методи досліджень
— Дослідницька стратегія
— Сustomer journey maps, empathy maps та JTBD
— Рекрутинг та організація сесій
— Формування звітів і репозиторіїв

Soft
— Фокусування
— Уміння працювати з людьми
— Ініціативність
— Пітчинг власних рішень
— Послідовність у роботі

Курсові проекти
Дослідження користувацького досвіду для українського бізнесу

Щоб шо?
Створювати просту й ефективну стратегію дослідження

04 модуль. Product Analytics. Data Mining

Тривалість
2 місяці
жовтень 2022

Оплата
24 000 грн
при оплаті модуля одним платежем
12 600 грн/міс при оплаті модуля помісячно

Hard
— Аналітика та тестування
— Data driven підхід, UX стратегія
— UX термінологія та маркетинг
— Побудова прогнозів поведінки користувача
— Аналіз патернів взаємодії
— Дослідження ринку, конкурентний аналіз

Soft
— Стресостійкість
— Відповідальність
— Визначення цілей і завдань
— Мислення на 360°

Курсові проекти
Редизайн контентного проєкту та робота з вебпроєктом

Щоб шо?
Перетворювати цифри із вебаналітики на ефективні дизайн-рішення

05 модуль. Product Marketing

Тривалість
3 місяці
січень 2023

Оплата
21 000 грн
при оплаті модуля одним платежем
7 350 грн/міс при оплаті модуля помісячно

Hard
— Робота з продуктовими метриками
— Розробка позиціонування та меседжингу продукту
— Аналіз ринку з подальшим описом персон (ICP)
— Базове налаштування каналів: контент маркетинг та SEO, Google та SEM, Facebook
— Проведення гроуз експериментів
— Підготовка та запуск маркетингових кампаній

Soft
— Самопрезентація
— Глобальне мислення
— Селф менеджмент

Курсові проекти
2 проєкти для реальних СааС-продуктів: маркетингові стратегії із залученням різних каналів

Щоб шо?
Навчитися розвивати продукти на глобальному рівні

Кому підходить програма. Відбір студентів

● Проєктним менеджерам
● Спеціалістам з ІТ: продуктовим дизайнерам, аналітикам, маркетологам, що хочуть перейти в менеджмент продукту
● Людям без досвіду в ІТ, які працювали з проєктами на роботі

Досвід
Усього навчимо вже на програмі

Залученість
10-12 годин щотижня на виконання домашніх завдань

Умови вступу
Співбесіда з командою Проджектора

Мова викладання
Українська та російська

Зареєструватися

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Подписаться на комментарии