Онлайн майстер-клас «Онбординг користувача у сервісі» (подія в архіві)

Відбулось
17 січня (понеділок)
Місце
Online
Вартість
безкоштовно
Підуть

Онбординг — це спосіб знайомства клієнта з продуктом, демонстрація функціоналу товару, послуги або пропозиції.

Перший досвід використання продукту найважливіший. Якщо користувач не розуміє, навіщо потрібен продукт, яка кнопка що робить або як отримати потрібний результат, то клієнтом він ніколи не стане.

Данила Фетісов, Technical Product Manager, розповість про онбординг, його типи, а також розбере кейси роботи з цим форматом.

Реєстрація: blog.ithillel.ua/...​ing-koristuvaca-u-servisi

Програма:

1. Що таке онбординг користувача в сервісі, навіщо він потрібен?
2. Вплив на метрики продукту
3. Які типи онбордингу існують?
4. Розбір живих прикладів від компаній, що пройшли величезний шлях експериментів щодо даного формату роботи з користувачем

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі