Онбординг — це спосіб знайомства клієнта з продуктом, демонстрація функціоналу товару, послуги або пропозиції.
Перший досвід використання продукту найважливіший. Якщо користувач не розуміє, навіщо потрібен продукт, яка кнопка що робить або як отримати потрібний результат, то клієнтом він ніколи не стане.
Данила Фетісов, Technical Product Manager, розповість про онбординг, його типи, а також розбере кейси роботи з цим форматом.
Реєстрація: blog.ithillel.ua/...ing-koristuvaca-u-servisi
Програма:
1. Що таке онбординг користувача в сервісі, навіщо він потрібен?
2. Вплив на метрики продукту
3. Які типи онбордингу існують?
4. Розбір живих прикладів від компаній, що пройшли величезний шлях експериментів щодо даного формату роботи з користувачем
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів