Курс Participative Design (подія в архіві)

Відбулось
10 лютого 2022 (четвер)
Місце
Online
Вартість
8 500 грн/міс.
Підуть

Навчимося залучати користувачів і стейкхолдерів до співтворення дизайну. Дізнаємось, як проводити ефективні воркшопи й аналізувати їх результати.

Дедалі більше дизайнерів розуміють, що у складних проєктах не обійтись без повноцінного залучення стейкхолдерів і користувачів до процесу створення продуктів та сервісів. На курсі разом пройдемо кожен етап фреймворку Double Diamond — і проведемо специфічний воркшоп.

Попрацюємо в командах із реальним замовником над його комплексним дизайн-завданням. На практиці зрозуміємо, на яких етапах дизайн-процесу краще залучати користувачів і стейкхолдерів через воркшопи. Навчимося планувати воркшопи та розробляти власні групові активності, фасилітувати їх та аналізувати. Кожні два тижні ви проводитимете по одному справжньому воркшопу.

Курс буде заскладним для новачків без мінімального досвіду проведення досліджень, а також без розуміння й досвіду використання різних дизайн-фреймворків та активностей.

10 лютого 2022. Курс триває 3 місяці.
8 500 грн/міс. 25 500 грн при повній оплаті курсу, 8 900 грн/міс. при оплаті частинами.
25 місць. кожен студент отримує регулярний фідбек від куратора.

Деталі та реєстрація

Куратор

Юрій Грановський

Співзасновник «Агентів змін» і «Публічної платформи». У минулому — куратор курсів UX Research та UX. HCD у Projector.

Програма курсу

1. Командоутворення
Дізнаємось, як утворити синхронізовану команду проєкту, що включатиме широке коло стейкхолдерів.

2. Кік-оф воркшопи
Розберемось, як формулювати зрозумілі очікування та домовлятися про найважливіше на початку проєкту.

3. Матриця стейкхолдерів
Навчимося визначати людей, що матимуть значущий вплив на проєкт, та стратегії їхнього залучення у процес.

4. Participatory action research
Вийдемо на новий рівень розуміння потреб користувачів, переосмисливши їхню роль з респондентів на партнерів.

5. Обробка результатів воркшопу
Зрозуміємо, як перетворити тонни стікерів і недозаповнені канваси на системні знання, висновки та рішення.

6. «Партисипативний мікшер»
Опануємо гнучкий інструмент винайдення власних групових дослідницьких активностей.

7. Practice-based research та сreative explorations
Розберемося в дослідженнях, що засновані на практиці та методах створення.

8. Онлайн воркшопи
Дізнаємося їхні особливості, виклики, хитрощі та тонкощі.

9. Колективна ідеація
Співтворення дизайн-рішень на стику бекграундів різних стейкхолдерів, продуктивний брейншторм.

10. Критичний аналіз і тестування дизайн-рішень через групові активності
Навчимось отримувати зворотний зв’язок швидко й екологічно, враховуючи точки зору різних стейкхолдерів.

Курс для вас, якщо ви

1. Випускник
— курсів UX напрямку в Projector
— курсу Product Design

2. Дослідник чи продуктовий менеджер
уже проводите або хочете навчитись проводити та фасилітувати воркшопи у дизайн-процесі

3. Досвідчений дизайнер
знаєте, як працюють різні дизайн-фреймворки та інструменти, і хочете прокачатися саме у воркшопах / партисипативному дизайні / залученні стейкхолдерів і користувачів у дизайн-процес

Зареєструватися

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі