Product Market — просування IT-продукту на практиці (подія в архіві)

Відбулось
21 лютого — 16 березня
Місце
Online
Вартість
від 168$

Product Market — це НЕ курс з інтернет-маркетингу. Ми створили вам програму повністю спрямовану на просування IT-продукту.

7 воркшопів, які навчать вас системно просувати IT-продукти і дадуть змогу претендувати на посаду Product Marketing Manager. Ви дізнаєтеся, як знайти і підтвердити Product Market Fit, на які сегменти просуватися, як вибрати правильні канали, і як впливати на CAC та ARPU через гіпотези.

Ви не просто слухаєте лекції — кожне заняття це воркшоп, а домашні завдання перевіряються спікерами індивідуально, щоб допомогти вам просуватися в наявному проєкті або похвалитися навчальним продуктом у портфоліо перед рекрутером.
Програму ведуть експерти з Reply.io, Wix, TemplateMonster, IAMPM и Prom.ua.

На Product Market ви навчитеся:

● Проводити Market Research, знаходити Product market Fit та формувати Value Proposition.
● Вибирати сегменти цільової аудиторії, працювати з Buyer Persona та User Persona.
● Створювати Go-to-market стратегію, розраховувати маркетинговий бюджет та Unit Economy.
● Розробляти, вимірювати та масштабувати User Acquisition та Retention Activities через воронки.
● Просувати та оптимізувати контент для підвищення впізнаваності бренду та формування довіри.
● Налаштовувати аналітику та оцінювати ефективність, спираючись на Google Analytics, Facebook, Amplitude.
● Формувати гіпотези збільшення ARPU та інших метрик.
● Проводити AB Tests та працювати з когортним аналізом.

Курс буде корисним: Product Managers, Product Marketer, Marketing Specialists, Copywriter, Targeting Specialists, Business Owners.

❗️ Лекції проводяться російською мовою.

Знайомтесь з програмою та актуальними знижками на сайті — і реєструйтесь на курс: bit.ly/32xakK7

Повна вартість: від 168$

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Підписатись на коментарі