Онлайн-курс «Продуктова аналітика» від robot_dreams (подія в архіві)

Відбулось
16 травня 2022 (понеділок)
Місце
Online
Вартість
1950 грн/місяць
Підуть

Комплексний курс з продуктової аналітики, який допоможе розібратися в метриках, навчить розуміти природу поведінки користувачів та використовувати зібрані дані для прийняття рішень щодо покращення продукту.

🔻Про курс🔻

Новий користувач завжди коштує дорожче існуючого. Саме цьому компаніям потрібно витрачати гроші на продуктову аналітику, а аналітикам ― правильно розраховувати метрики та знаходити інсайти в даних, які допоможуть зробити IT-продукт краще.

Протягом курсу ми детально вивчимо природу поведінки користувача, навчимося досліджувати не тільки найпопулярніші фічі застосунку, але й етапи, на яких користувач втрачає зв’язок із продуктом. Будемо розраховувати метрики, запускати А/В-тести, валідувати гіпотези, щоб відповісти на запитання: «Чому цифри саме такі і що зробити, щоб змінити показники на краще?».

🔻Курс підійде🔻

Product/Project Manager

Розберетеся в природі продуктових метрик. Навчитеся правильно визначати KPI нової фічі в продукті, запускати А/В-тести, формулювати та валідувати продуктові гіпотези без допомоги аналітика.

Data Analyst/Web Analyst

Розберетеся в усіх процесах продуктового циклу. Навчитеся проводити дослідження перед запуском продукту або впровадженням нової фічі та застосовувати А/В-тести для валідації гіпотез.

Marketer

Навчитеся будувати Customer Journey Map та працювати з метриками, щоби знаходити інсайти, які допоможуть залучати нових користувачів та утримувати наявних. А ще навчитеся візуалізувати дані та готувати звіти.

CMO, CEO

Навчитеся відстежувати шлях свого користувача, знаходити сильні та слабкі сторони продукту, правильно читати метрики та, як наслідок, приймати зважені рішення для розвитку продукту, зменшення витрат та збільшення доходів.

🔻Після курсу ви🔻

  • розберетеся в природі продуктових метрик
  • зможете правильно визначати KPI нової фічі в продукті, запускати А/В-тести, формулювати та валідувати продуктові гіпотези без допомоги аналітика
  • зможете досліджувати та аналізувати логіку поведінки користувачів
  • дізнаєтеся, як створити аналітичну систему з нуля, ввести новий продукт на ринок та спрогнозувати показники
  • навчитися будувати Customer Journey Map та працювати з метриками, щоб знаходити інсайти, які допоможуть залучати нових користувачів та утримувати існуючих, а також візуалізувати дані та готувати звіти
  • навчитеся відслідковувати шлях свого користувача, знаходити сильні та слабкі сторони продукту, правильно читати метрики і, як результат, приймати виважені рішення для розвитку продукту

🔻Про лектора🔻

Лилия Луценко, Product Analyst у фінтех-компанії Wise.
До цього останні 2 роки аналізувала 4 мобільні додатки від BetterMe, які використовують >100 млн користувачів зі 190 країн світу. Двічі була номінована на Datamonster за версією Amplitude [у 2020 та 2021 роках]

🔻Детальніше про курс🔻

Google Calendar iCal
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Увага! Старт курсу заплановано на 16 травня 2022 року.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Підписатись на коментарі