Лекція «ECS і як декомпозувати та розробити гру помодульно» (подія в архіві)

Відбулось
11 травня (середа)
Початок
17:00
Місце
online
Вартість
безкоштовно
Підуть

Запрошуємо на відкриту лекцію з розробки ігор!

🎮 Завтра, 11 травня, о 17:00 ми запрошуємо усіх охочих відвідати відкриту лекцію, яка відбуватиметься у межах GameDev Course KPI FICT. Віктор Антоненко, Unity Lead в OBRIO, Genesis, покриє тему «ECS і як декомпозувати та розробити гру помодульно».

Майже рік Genesis у партнерстві з Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» проводить курси для студентів. Зокрема цього семестру ми запустили такі три: «Розробка мобільних ігор», «Архітектура високонавантажених систем» та «Розробка ігрових застосувань».

Зазвичай лекції курсу можуть відвідувати тільки студенти цього університету, які обирають наш курс як навчальну дисципліну. Однак цього тижня ми пропонуємо вам можливість долучитися на один день до наших студентів.

📌Щоб приєднатися, реєструватися непотрібно — просто переходьте у зазначений час за посиланням: youtu.be/bW2DPqQE73s

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Запис лекції «ECS і як декомпозувати та розробити гру помодульно»: youtu.be/bW2DPqQE73s

Підписатись на коментарі