🤔 Як змінилась робота продакт-менеджерів під час війни?
Поговоримо про:
🔸 Визначення стратегії продукту в час невизначеності
🔸 Досвід і потреби споживача. Як їх досліджувати в час війни?
🔸 Успіх продукту. Як його трекати?
🔸 Що навчила війна продакт-менеджера?
Реєструйтесь, буде цікаво — bit.ly/3lw1N02
Запрошені спікери:
⚡️ Андрій Балик — Product Manager at SoftServe. Працює над b2b life insurance продуктом для американського ринку. Має 6 років досвіду в бізнес-аналізі. Викладає бізнес-аналіз в університеті «Львівська Політехніка» і є ментором в UCU Center for Entrepreneurship.
⚡️ Олександра Бернадська — Co-founder & Product manager at Skyworker (це «тіндер» для зміни роботи в ІТ)
Модератор:
⚡️ Денис Шматков — Competency & Senior Project Manager в ELEKS, співведучий каналу No Rules live.
🇺🇦 Подія відбувається у рамках благодійного марафону на підтримку ЗСУ. Наша ціль — вантажне авто для виконання особливих завдань.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів