Вебінар «Новий досвід у сфері клієнтського сервісу перед обличчям війни» (подія в архіві)

Відбулось
19 липня (вівторок)
Початок
18:00
Місце
Онлайн
Вартість
безкоштовно
Підуть

Які вони — нові реалії клієнтського сервісу в умовах війни? Як криза впливає на клієнтський досвід? Разом із експертами від компаній Partnerway, Zendesk та TrusTech розкладемо все по поличках 🚀

Коли? 19 липня | 18:00

Де? Online

Кому буде цікаво? Керівникам відділу клієнтської підтримки в індустріях туризму, нерухомості, фінансових ринків.

Скільки? Free 💸

Вебінар відбудеться англійською мовою.

Знайомтеся з нашими спікерами:

🎤 Andrew Alexseyenko, засновник Partnerway

🎤 Sasha Zakharenko, Territory Solution Consultant в Zendesk

🎤 Svitlana Tatiienko, COO в TrusTech

Поговоримо про:

📌 Як війна стала краш-тестом для компаній?

📌 Як підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів, щоб не похитнути становище бізнесу під час кризи?

📌 Найкращі практики аналізу та оптимізації customer journey.

Подія у Facebook

Більше дізнатися про вебінар 👉 завітайте сюди (cutt.ly/DKENztV)

Вже зацікавилися? Хутчіше реєструйтеся.

Побачимося незабаром!

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Будь ласка, зверніть увагу, що подію перенесли на 19 липня на 18:00

Підписатись на коментарі